.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح ترافيك در ساري

شهردار مركز استان از اجراي طرح ترافيك در ساري از اول بهمن ماه خبر داد.

سيد علي حجازي از اجراي طرح ممنوعيت تردد خودروهاي شخصي در هسته مركزي شهر خبر داد.

وي گفت: برابر مصوبه شوراي ترافيك استان و شهرستان و مصوبه هيئت مديره سازمان حمل و نقل ترافيك شهرداري براي تسهيل در امر رفت و آمد شهروندان و رفع معضل ترافيك شهري از اول بهمن ماه سال جاري به اجرا در خواهد آمد.

شهردار ساري با اشاره به ساعت ممنوعيت تردد خودروهاي شخصي در اين طرح افزود: اين طرح در ساعت‌هاي 10:30 تا 13:30 در زمان پيش از ظهر و 16:30 تا 19:30 در خيابان‌هاي جمهوري اسلامي، 18 دي، مدرس و انقلاب تا ابتداي ساري به اجرا در خواهد آمد.

حجازي با تأكيد بر فرهنگ‌سازي و تشويق شهروندان در راستاي استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي اظهار داشت: رفع معضل ترافيك شهري از مهم‌ترين خواسته‌هاي به حق شهروندان فهيم ساروي است كه شهرداري ساري در اين راستا اقدامات مهم و زيربنايي را در سطح شهر در دست اقدام دارد.

شهردار ساري افزود: احداث زيرگذر و روگذر، اصلاح هندسي معابر، آزاد‌سازي و تملك املاك براي اجراي طرح‌هاي اشاره شده و تشكيل سازمان حمل و نقل و ترافيك به منظور مديريت بهتر اين امر از جمله اين اقدامات است.

حجازي درباره خدمات شهري شهرداري ساري اظهار داشت: واحدهاي خدمات شهري، زيباسازي و تأسيسات از زيرمجموعه‌هاي اين اداره است كه به صورت مستمر به ارائه خدمات به شهروندان مي‌پردازند.

وي از جمع آوري و حمل سالانه بيش از 90هزار تن زباله در سطح شهر خبر داد و بيان داشت: در ماه گذشته 7 ميليون و 200 هزار كيلوگرم زباله از مناطق شرق و غرب ساري جمع آوري شد و به مركز دفن زباله در 130 كيلومتري خارج از شهر انتقال يافت.

شهردار ساري از نصب مخازن 770 ليتري دپوي موقت زباله در برخي از نقاط سطح شهر مانند خيابان معلم و كوچه‌هاي منشعب خبر داد و خاطرنشان كرد: در طي يك سال گذشته و در پي اجراي طرح مكانيزاسيون سيستم خدمات شهري بيش از 1500 عدد از اين مخازن در نقاط مختلف شهر نصب شد.

وي با اشاره به اعلام بخشي از خدمات شهرداري در راستاي نظافت معابر شهري و داشتن شهري پاك گفت: عمليات رفت و روب و جمع آوري زباله و نخاله‌ها به‌صورت همه روزه و با به‌كارگيري 600 نفر از نيروهاي خدماتي در سطح شهر انجام مي‌شود.

عليزاده از هزينه يك ميليارد ريالي شهرداري به منظور لايروبي كانال‌هاي سرپوشيده شهر خبر داد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.